E. Squadron
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
E. Squadron

Het forum van E. Squadron
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Greenboy
Werkloos



Aantal berichten : 7
Registration date : 09-01-09

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimevr jan 09, 2009 8:05 pm

Heey,

Weetje wat mij nou heel erg leuk leek?
Een Grote Federatie Aanval!

En wat heb je daarbij nodig?
1. Mensen die mee willen doen
2. Mensen Met een vloot
3. Mij

Daarom stel ik voor om een nieuw vloot minimum te maken en ook echt federaties te gaan doen..
Als iedereen van de alliantie Bijv. 1000ss Bouwt met Max. 5 Uitzonderingen
Dan hebben we al 10.000 ss, en Wat kan je met 10.000 SS? Flinke buit maken!
Natuurlijk snap ik ook wel dat de buit dan ook door 10 gedeeld moet worden.
Maar alsnog vindt ik het zelf een goed idee natuurlijk zijn er mensen die zeggen: Jij bent gek
Liever hoor ik natuurlijk: Jaa ik ga mee:D
Maar je mag het ook afwijzen want dan weet ik teminste dat ik dat uit me hoofd moet zetten;)

Meningen?

GR. Jurra
Terug naar boven Ga naar beneden
Koeboe
Vrachtpiloot
Koeboe


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zeegse, Drenthe
Registration date : 02-04-08

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimevr jan 09, 2009 8:25 pm

opzich vind i het een goed idee, alleen kijk, je zou dan wel een wat meer uitgebalanceerde vloot moeten samenstellen, omdat je met 10.000 ook nog niet door de meeste dingen komt.

Ik wil best een keer mee vliegen, maar dan moet ik wel eerst ff me vloot verplaatsen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenboy
Werkloos



Aantal berichten : 7
Registration date : 09-01-09

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimezo jan 11, 2009 11:14 pm

Ja ik heb ook nog geen vloot alleen 4 sterren daarom wil ook weten wat de anderen er van vinden
want als wiij 2 de enigste zijn dan ga ik ook geen ss bouwen snap je
Terug naar boven Ga naar beneden
StoorZender
Mijnwerker
StoorZender


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hier
Registration date : 11-11-08

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimema jan 12, 2009 10:43 am

en ik ben bezig voor 250 vern
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenboy
Werkloos



Aantal berichten : 7
Registration date : 09-01-09

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimema jan 12, 2009 8:31 pm

ik ben nu bezig met 1000ss heb er al 296 klaar maar mss dat ik ondetussen nog ff me mijnen en defens ga bijwerken want ik wil veilig zijn dus sim ik altijd 1000ss meer erbij:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Meedogenl00s
Werkloos



Aantal berichten : 1
Registration date : 20-04-09

Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitimeza mei 09, 2009 2:15 pm

Om even in te gaan op dit topic. Een federatieaanval met 10 vloten gaat al niet. Dacht dat de maximum op 5 vloten lag. Dus als je dat doel van 10k ss wil bereiken, moeten er 5 spelers zijn die 2k ss bouwen. Voor mij is dat geen probleem want heb er al iets meer zelfs Smile.

mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?   Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw Minimum Vloot Aantal? Federaties?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
E. Squadron :: Algemeen :: Ideeën & Suggesties-
Ga naar: