E. Squadron
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
E. Squadron

Het forum van E. Squadron
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Taakverdeling binnen de alliantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Little John
Admin
Little John


Aantal berichten : 97
Registration date : 15-01-08

Taakverdeling binnen de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Taakverdeling binnen de alliantie   Taakverdeling binnen de alliantie Icon_minitimevr jun 27, 2008 1:52 pm

Aangezien we liever niet hebben dat het binnen de alli een dictatuur wordt, moet er een taakverdeling komen om het een beetje redelijk te houden.

Rangen:
Leider (Grand Master)
Drie onderbevelhebbers (Senéchaux)
Normale leden (Knights Templar)

De Grand Master en de Senéchaux vergaderen over de voorstellen van de Knights en hun eigen voorstellen. Zij vormen de leiding van de alliantie. De leden zelf kunnen voorstellen doen en hier zelf over discussiëren. Als ze dan een beslissing hebben genomen dan gaan de leiders verder vergaderen. Mocht hier iets anders uit komen, kunnen de leden zelf een bezwaar indienen.
In feite is het dus min of meer de Nederlandse demoncratie. Nu maar hopen dat het niet even nutteloos is Razz

Ik zoek nog drie Senéchaux. Het liefst mensen die ervaring hebben met een alliantie leiden en met ogamen. Dit wil niet zeggen de mensen met veel punten, het puntenaantal zegt vrij weinig over de ervaring van de speler zelf.

Dus, wie biedt? Meld jezelf aan of iemand anders, als er meer dan drie aanmeldingen zijn gaan we er over stemmen.


Laatst aangepast door Little John op vr aug 01, 2008 3:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Koeboe
Vrachtpiloot
Koeboe


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zeegse, Drenthe
Registration date : 02-04-08

Taakverdeling binnen de alliantie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taakverdeling binnen de alliantie   Taakverdeling binnen de alliantie Icon_minitimeza jun 28, 2008 1:27 pm

ik wil je wel helpen met je taak als leider, dus hierbij bied ik mij aan als Senéchaux.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taakverdeling binnen de alliantie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
E. Squadron :: Algemeen :: Archief-
Ga naar: